Bodyshape (60 min)

Gevarieerde les beginnende met een actieve warming up. Gevolgd door deels conditionele oefeningen en voornamelijk aandacht voor spierversterkende oefeningen. Er wordt gewerkt met verschillende materialen om deze les uitdagend en afwisselend te maken. De les wordt afgesloten met een cooling down.


FITaqua (45 min)

Een actieve training in het water. En NEE, dit is zeker niet per definitie een 50+ les! Ervaar hoe je waterweerstand zelf kunt creƫren en kunt gebruiken tijdens je training. Jij maakt het zo zwaar als je aankunt doordat je de juiste technieken krijgt aangeleerd.
Een fijne les, aan te passen op ieder trainingsniveau en ook zeer geschikt voor mensen met een (tijdelijke) blessure en/of trainingsbeperking!


FITcircuit (60 min)

Een groepstraining in de fitnessruimte waarbij deels wat trainingsapparaten betrokken worden. Daarnaast worden er veel vrije oefeningen aangeboden die een meerwaarde kunnen zijn voor de training van hardcore fitness fans. Laat je motiveren en inspireren in de fitnessruimte door een van onze instructors!


FITness begeleiding (45 min)

Voor al je vragen en advies met betrekking tot oefeningen en workouts staat er gedurende deze tijden een instructor tot je beschikking. Komen deze uren je niet uit is het mogelijk om kosteloos een andere afspraak te maken voor extra begeleiding! Laat je naam en telefoonnummer of emailadres achter bij de balie en je wordt z.s.m teruggebeld voor een afspraak.


FITpump

Een gehele les gewijd aan spierversterkende oefeningen met voornamelijk gewichten als trainingstool. Alle spiergroepen komen tijdens deze les aan bod. Weight lifting is HOT! en daarnaast belangrijk en voordelig voor de spieropbouw en daarmee de algehele conditie.


FITshape II (50 min)

De gevorderde variant van FITshape I. De oefeningen volgen in zich in deze les in een iets hoger tempo op. Daarnaast worden er oefeningen aangeboden die qua coƶrdinatie, kracht en uithoudingsvermogen wellicht uitdagender zijn.


FITtoning (60 min)

Een verfrissende workout met grotendeels grondoefeningen om sterke en slanke spieren op te bouwen. Deze les bevat geen cardio element (geen pasjes) en is een mix tussen bodyshape, pilates en yoga waarin veel gewerkt wordt met het eigen lichaamsgewicht.